čtvrtek 3. července 2014

VYNIKAJÍCÍ QURRITO (QUESADILLA) recept

Když jsem byla asi před 2 měsíci v KFC dala jsem si tzv. Qurrito a recept na něj jsem prostě chtěla mít. No jako všechno z KFC, je to tajný recept, který prostě nikde nezískáte. Proto jsem se rozhodla pátrat po internetu. Našla jsem recept na youtube od jedné kuchařky, která tomu malému zázraku říkala Quesadilla. Napadlo mě udělat recept podle této kuchařky, ale směs na maso dělala z několika druhů koření a na to jsem byla moc líná, takže jsem se rozhodla recept pozměnit podle sebe a tady je:

(3 porce)
Ingredience:
- 1 kuřecí prso
- sůl
- koření kuře 7 bylin (Vitana)
- olej na smažení
- 3 tortilly
- sýr eidam (Agricol 30%)
- BBQ omáčka (Kaufland)


Postup:
Kuřecí prso nakrájíme na nudličky a osolíme mírně z obou stran, posypeme kořením kuře 7 bylin a necháme 10 minut odležet. Poté si nalijeme do pánve olej a začneme smažit. Po usmažení necháme maso vychládnout. Zatím si nastrouháme eidam na hrubém struhadle. Mě stačila 1/2 eidamu, ale můžete klidně nastrouhat i celý, záleží na Vás jak máte rádi sýr. Po vychladnutí masa jej začneme pokládat na nachystanou tortillu, kterou trochu pokapeme studenou vodou. Maso skládáme jen na jednu polovinu tortilly. Poté posypeme sýrem a přidáme cca 5-6 lžiček BBQ omáčky po již zmiňované půlce. Neobloženou stranu tortilly přehneme přes tu druhou, pokapeme ještě trochu vodou a pořádně přimáčkneme strany k sobě. Poté dáme do mikrovlné trouby na cca 2-3 minuty, aby se nám roztekl sýr.

Hotové jsem podávala s takovým extra jednoduchým salátem, který uděláte z nakrájeného ledového salátu, 1 rajčete a 1 bílého jogurtu. Quesadilla mi moc chutnala!!! Vyzkoušejte a nebudete litovat.





4 komentáře:

  1. ja ich robím trošku inak, ale určite vyskúšam aj toto!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušejte určitě. Chuť je úplně stejná jako v KFC :)

      Vymazat
  2. Zdá se to být jednoduché, ideální na letní rychlou večeri ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.