pondělí 10. dubna 2017

Rozjasňovač od E Style

Krásné pondělí vám všem,

když jsem nedávno nakupovala na stránce dekorativka.cz, zaujal mě rozjasňovač od značky E Style. Doma jsem měla jen rozjasňovač od Essence a hodně mě lákalo vyzkoušet něco jiného. Nakonec jsem se rozhodla výrobek od E Style hodit do košíku a vyzkoušet jej. Cena výrobku byla 119 Kč, což je velmi přijatelná cena. Vybrala jsem si konkrétně odstín 03 Pink Haze, ale na výběr je ještě odstín 01 Pearl Dust s jemným stříbřitým leskem a 02 Sunshine se zlatým leskem a odstínem. 

Výrobek mi přišel v naprostém pořádku a velmi mě překvapil svým bytelným obalem, který je vyroben z plastu. Víko rozjasňovače je průhledné se stříbrnými nápisy. Po otevření drží v jakékoliv pozici. Ze zadní strany výrobku naleznete popis výrobku a název odstínu. 

Já rozjasňovač nanáším pomocí speciálního štětce s vějířovitým tvarem. Rozjasním tak velmi přesně části obličeje a celkový efekt je přirozený.  

Rozjasňovač se dá také vrstvit. Odstín 03 Pink Haze je s mírným narůžovělým tónem, který krásně bude vyhovovat světlé pleti jako mám já. Výdrž výrobku je poměrně dlouhá, ale záleží jestli se vám pleť mastí nebo ne. Samozřejmě pokud vám výrobek na pleti nevydrží, není nic snadnějšího než ho mít třeba v kabelce a znovu jej kdykoliv nanést. Při odrazu světla je krásně vidět rozjasnění například lícní kosti. Každopádně nic se nemá přehánět a pokud rozjasňovače nanesete více než je třeba, budete vypadat jako lesknoucí se figurína.

Určitě tento výrobek mohu doporučit a celkově jsem s ním velmi spokojená.

Jaký rozjasňovač používáte vy?









2 komentáře:

  1. Pěkný produkt. Od Estyle ještě nic nemám a rozjasňovač mám pouze jeden od Essence. To by chtělo napravit.

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle je krásný na běžné denní nošení a určitě patří k těm lepším produktům od E-style :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.